De Amsterdamse Tanja werkt op de backoffice bij Proland. Tanja zet een goede samenwerking met het makelaarskantoor altijd op nummer één. En alhoewel zij als aanspreekpunt van de klanten van Proland alles op alles zet om vooral snel te schakelen, verliest ze daarbij een kwalitatief hoog eindresultaat nooit uit het oog. “Fotografie en inmeten kan om tijd te besparen misschien door één persoon gedaan worden. Wij werken ook met een gespecialiseerde inmeter, een echte bouwkundige. Ook als deze een dag later pas beschikbaar is, kan het verstandig zijn om de opdracht te splitsen. Het hoeft niet, maar bij lastige objecten soms verstandig”, legt ze uit.
De wensen en verwachtingen van beide kanten moeten duidelijk zijn. Daarom werkt Proland met een dashboard waarin de makelaar snel en makkelijk vragen, wijzigingen, extra wensen of opmerkingen kan doorgeven. Tanja: “Als de makelaar extra sfeerfoto’s van een woning wil bijvoorbeeld.” Door het Proland dasboard zijn de lijnen kort en heb je in een mum van tijd een oplossing voor je probleem. “Bij Proland heb je een directe communicatie met een kleine club mensen.” Persoonlijk contact, een optimale service en samen streven naar het beste resultaat. Tanja: “Ook als we op de backoffice een media-uiting voorbij zien komen die beter kan dan zeggen wij dat.” Tanja voelt zich thuis onder de makelaars. “Ik houd van de directheid, de humor en de snelheid van communiceren.